2011/01/19

Erantzun gabeko galderak

Akordatzen al zara nirekin inoiz?
Uneren batean sentitu al duzu nirekiko erakarpen sexuala baino zerbait gehiago?
Inoiz sentitu al duzu urduritasunik ni ikustean?
Inoiz irten al zara kalera ni ikusteko gogoarekin?
Inoiz irten al zara kalera ni ikusteko helburuarekin?
Inoiz lotsatu al zara ni ikustean?
Nire presentziak gaizki sentiarazi al dizu inoiz?
Inoiz bilatu al nauzu?
Inoiz ebitatu al nauzu?
Zergatik ez duzu inoiz nire mezurik erantzun?
Nire mezuak jasotzea ilusiorik egin al dizu inoiz?
Nire zenbakia zure agendatik borratu al duzu?
Zurekiko izan dudan jarrera desegokia iruditu al zaizu inoiz?
Zergatik tratatu izan nauzu ezezagun bati bezala?
Nazkarik sentitu al duzu inoiz nirekin egon eta gero?
Inoiz sentitu al duzu nirekin egoteko gogoa baina ez duzu kemenik izan adierazteko?
Aukerarik bazenu nirekin egongo al zinake berriro?
Merezi duen neska naizela pentsatu al duzu inoiz?
Nire laguna izatea nahiko zenukela pentsatu al duzu inoiz?
Inoiz damutu al zara nirekin egon izanaz?
Inoiz damutu al zara nirekin egon ez izanaz?

Zenbat galdera egin gabe, 
erantzun gabeko zenbat galdera...

Neure erantzunak:

askotan
beti
gehienetan
askotan
askotan
askotan
batzuetan
batzuetan
batzuetan
_
_
bai, garai hartan jaso nuen zure deia
askotan
zutaz ahazteko ahaleginetan
inoiz ez
askotan
zalantzarik gabe
beti
beti
inoiz ez
aukera galdu dudan bakoitzean

No comments:

Post a Comment